Naše služby

Využijte pro svůj projekt sílu komunity! Náš portál pro realizaci projektů využívá systému takzvaného Crowdsourcingu. Naším cílem je vybudovat silnou komunitu designérů, která realizuje jakýkoliv vizuální projekt.

Co je crowdsourcing a jak funguje

Crowdsourcing je velmi populární forma práce, kterou může vykonávat každý, laik nebo profesionál. Je to skvělý způsob, jak získat zkušenosti z praxe a jak si vydělat peníze. Při crowdsourcingu se vytvoří komunita lidí, která společně pracuje na dosažení jednoho a toho jistého určeného cíle.

Jaké výhody má crowdsourcing?

Crowdsourcing je založen na principu: čím víc lidí, tím víc nápadů a tím je větší šance dospět k dokonalému řešení problému. Crowdsourcing je oboustranně výhodný, ať už z pohledu zadavatele nebo designera.

Vytváří se komunita

Není omezen počet lidí, který se může zapojit. Vytváří se komunita lidí, kteří společně ve skupinách nebo samostatně pracují na stejném projektu. Navzájem se však podporují, protože je podporována i kreativita, kde nápady jednoho člověka mohou vést k novým nápadům druhého člověka.

Jednotná pravidla

Pro každého účastníka crowdsourcingu jsou určena jednotná pravidla. Nikdo není upřednostněn. Odpadá komunikace jako na inzertních portálech. Každý se může zapojit, ať už se jedná o laika nebo profesionála, a to se stejnou šancí na úspěch. Není potřeba domlouvat s každým účastníkem cenu za zakázku individuálně, protože ta je předem zadaná.

Volnost

Pouze na vás je, jak tvrdě budete pracovat, kolik úsilí do projektu vložíte. Nikdo vás nebude nutit, nikdo vás nebude demotivovat nebo kontrolovat. Vy můžete jen získat, a to peníze, zkušenosti či reference. Pokud se v půlce práce rozhodnete, že to nezvládnete, nic se neděje.

Zkušenosti a výdělek

Hlavní výhodou je, že při úspěchu v crowdsourcingu si můžete pěkně vydělat. Kromě toho získáváte bohaté zkušenosti z praxe, díky čemuž se můžete posouvat stále vpřed.

Nevyhovuje pro váš projekt žádná sekce? Kontaktujte nás!

Máte další dotazy?

Podívejte se do sekcí pro designery, pro zadavatele, nebo do často kladených dotazů.

Případně nás můžete kontaktovat pomocí Twitteru, Facebooku, nebo kontaktního formuláře.

Tým LogoPro.cz