Pro zadavatele

Hledáte grafika nebo grafické studio? S crowdsourcingem máte unikátní možnost oslovit stovky případných dodavatelů najednou. Vyberte si z desítek návrhů, ale zaplaťe pouze za jeden. Najděte designéra, který vám 100% vyhovuje a navažte trvalou spolupráci.

Jak zadat projekt?

Jak funguje projekt.

Projekt zadáte kliknutím na tlačítko "Objednat" pro příslušnou sekci - Logo - Webdesign - Tiskoviny - Banner. Během procesu objednávky vyplníte podrobné zadání, které umožní designerům co nejpřesněji reagovat na vaše požadavky.

Co si ujasnit před zadáním projektu?

Pro zadání projektu budou klíčové následující otázky:
  • Čím se zabývá váš projekt, nebo firma?
  • Jaká je vaše cílová skupina?
  • Jaký je termín vašeho projektu?
  • Máte příklady toho, co se vám líbí?

Financování projektu

Skicovné 30 %

5+ designérů

Postačí složit 30 % z nabízené odměny a vašemu projektu se bude věnovat nejméně 5 designérů. Pokud se tak nestane, skicovné vám vrátíme.

Garance 100 %

10+ designérů

Při složení celé částky (klidně v průběhu projektu) vám zaručujeme účast minimálně 10 designérů. Pokud se tak nestane, celou částku vrátíme.

Průběh projektu

Vyřazení návrhu

V detailu návrhu naleznete možnost "Zamítnout návrh" v případě, že jste zadavatelem projektu. Takto označené návrhy jsou vyřazeny ze soutěže a uvolní místo pro nové návrhy.

Návrhy v pořadí

Zadavatel vidí najednou maximálně 12 návrhů přihlášených do projektu. Aby jste mohli prozkoumat ostatní je třeba nejdříve protřídit návrhy viditelné na stránce projektu. Vyřazením některých nevhodných návrhů zobrazíte na těchto místech nové. Počet návrhů, které čekají v pořadí uvidíte po přihlášení na stránce vašeho projektu. návrhy v pořadí

Vyhlášení vítěze

Pokud máte vybraný svůj vítězný návrh, jednoduše na stránce tohoto návrhu klinete na tlačítko - "Označit za vítěze". Potvrzením vítěze projekt ukončíte.

Tři hlavní pilíře uspěšného projektu

  1. Kvalitní zadání Zadání typu - nechám to na vás, včetně názvu firmy v designérech nevzbuzují vysokou důvěru. Vyvolávají pocit, že zadavatel si nenašel chvilku na sepsání smysluplného zadání, tím pádem nemá na úspěchu projektu dostatečný zájem.
  2. Komunikace s designéry Během projektu je potřeba se zúčastněnými designéry komunikovat. U každého návrhu je možnost komentáře a hodnocení. Všechny vaše aktivity během projektu v designérech utvrzují názor, že vám na projektu záleží a proto bude úspěšný. Pokud získáte nevyhovující návrh, můžete jej rovnou vyřadit. Autor tak nebude nad návrhem trávit další čas.
  3. Nabízená odměna Projekty s vyšší odměnou jsou pro designéry více atraktivní a těší se většímu počtu návrhů.

Cena

Minimální ceny pro jednotlivé sekce jsou definovány, s rostoucí odměnou se zvyšuje atraktivita projektu pro designéry. Odměnu je možné navýšit během průběhu projektu.

Termín projektu

Vítěze projektu nelze vyhlásit před vypršením termínu projektu. Maximální délka projektu je 4 týdny. Každý projekt je možné jednou prodloužit a to až opět o 4 týdny. Současně každý projekt je možné jednou zkrátit a to minimálně na 3 dny. Zbytek termínu pak designérům poslouží k dopilování rozdělaných návrhů, tak, aby je stihli přihlásit do soutěže. Po vypršení termínu následují 2 týdny pro finální úpravy návrhů (pokud jsou potřeba). Během této doby je nutné vybrat vítěze. Po uplynutí tohoto období systém přepne projekt do poslední fáze, kdy vyčká 2 týdny a následně vybere vítěze losem. Vítězeného losu se účastní všechny návrhy, které zadavatel nevyřadil ze soutěže.

Přílohy projektu

Pro loga jsou typické přílohy různé skicy s návrhem , případně vlastní licence zadavatele (viz. níže). Pro tiskoviny jsou pak dokumenty se zadáním atd.

Neveřejný vs. veřejný projekt

Pokud nechcete, aby váš projekt byl veřejně vystaven na našem webu, zvolte neveřejný projekt. V takovém případě mají k informacím včetně názvu projektu přístup pouze registrovaní designéři. Zadání projektu není zaznamenáno vyhledávači a neexistuje na něj přímý odkaz. Vítězný návrh nebude prezentován na úvodní stránce LogoPro. Současně LogoPro nebude prezentovat výsledky vašeho projektu nikde jinde.

Slepý vs. Klasický projekt

U každého projektu je možné jednou přepnout ze stavu slepého projektu do průhledného a opačně. Ve chvíli kdy se ze slepého projektu stane klasický, zobrazí se všechny návrhy všem U slepého projektu vidí všichni designéři pouze vyřazené návrhy.

Financování projektu

Pro každý projekt doporučujeme nejprve zaplatit pouze skicovné, což je současně podmínkou pro spuštění vaší soutěže (projektu) Zvláště pokud s naším portálem nemáte zkušenosti. Ve chvíli kdy víte, že si z dodaných návrhů vyberete vítěze, je vhodné projekt garantovat. Garance projektu je jednou z podmínek vyhlášení vítěze.

Jak probíhá platba

LogoPro využívá k realizaci plateb platební brány PayU (známé např. z aukro.cz) jež umožňujě zrychlit převod na účet do 30 min včetně víkendů (ověřit někde na payu). Pokud nemáte některou z partnerských, můžete využít volbu převod na účet, která proběhne do 24 hod. Jakmile platební brána zaznamená příchozí platbu, náš systém je upozorněn a váš projekt automaticky přejde do příslušného stavu uhrazeného skicovného či garance. Současně se vystaví faktura, kterou naleznete ve svém uživatelském účtu.