Logo: Lana Therapy

Skicovné 30 %

5+ designérů

Postačí složit 30 % z nabízené odměny a vašemu projektu se bude věnovat nejméně 5 designérů. Pokud se tak nestane, skicovné vám vrátíme.

Garance 100 %

10+ designérů

Při složení celé částky (klidně v průběhu projektu) vám zaručujeme účast minimálně 10 designérů. Pokud se tak nestane, celou částku vrátíme*.

* Při platbě prostřednictívm brány PAYU je vrácená čáska ponížena o transakční poplatek PAYU (2.2%). Projekty v privátním režimu zůstávají skryté veřejnosti i po zrušení, příplatek za privátní projekt není součástí vrácené částky.
Podrobně jsou podmínky financování popsány v obchodních podmínkách.

Zadavatel je povinen provozovateli uhradit poplatek ve výši 20 % z ceny projektu, který se odečítá od nabízené odměny. Poplatek v sobě zahrnuje platbu za využití služeb portálu, náklady na provoz portálu a náklady na vyplacení odměn za vítězný návrh.

Designér nemá povinnost platit daň z přidané hodnoty, pokud jeho odměna (ponížená o poplatek provozovateli) nepřesáhne 10 000 Kč. V opačném případě má provozovatel povinnost odvést z této odměny 15 % srážkovou daň.

Odměna je designérům vyplácena převodem na účet vedený v ČR. Individuálně lze domluvit převod na účet vedený v zahraničí, náklady na převod částky pak hradí designér.

Podrobné informace o odměně a poplatcích naleznete v obchodních podmínkách.

Vítězný návrh #15002

Přikládám svůj návrh inspirovala jsem se logem které jste uvedla že se vám líbí. Téma vašeho podnikání  je mi duchovně velice blízké. Snažila jsem se pro vás vymyslet celý koncept společnosti. Jednotlivá odvětví by měla lehce pozměněný tvar a měla by jednu z barev loga zaštiťujícího (lana therapy) na jednotlivých symbolech by se muselo zapracovat avšak myšlenka je ta že celý koncept lotosového loga je zasazen do rozevřeného lotosu, který vypadá jako jednoduchá mandala. Celá tato mandala by se pak hodila třeba na recepci společnosti. Jména ostatních projektů jsou smyšlená. Pokud bude o logo zájem ráda budu dále pracovat na vašich požadavcích.

Další přihlášené návrhy (17)

Průběh projektu

9.12.2016, 09:25Zadavatel označil za vítěze projektu návrh #15002
9.12.2016, 09:20Zadavatel garantoval projekt
Libor
9.12.2016, 09:15Vážený zadavateli,
přeji vám dobrý den. Všiml jsem si vašeho požadavku mít logo v barevném přechodu. Část soutěžních návrhů vám vyšla vstříc.

Ze své zkušenosti (a i jiných grafiků) bych vám variantu barevného přechodu v logu nedoporučoval. Pokud se rozhodnete pro polep automobilu, nebude vás stát 3000 Kč, ale nejméně dvojnásobek (ale spíše více). Logo se bude muset prvně vytisknout a následně vyřezat. U jednobarevné varianty si vyberete jen odpovídající barvu folie. Dalším faktorem je to, že takovéto logo bude vidět buď jen na bílé/světlé nebo tmavé/černé karoserii.

Přeji vám šťastnou ruku při výběru.

Libor
6.12.2016, 23:51Libor vložil(a) návrh
6.12.2016, 21:06webberka vložil(a) návrh
6.12.2016, 19:00Metynka vložil(a) návrh
5.12.2016, 21:34Efton vložil(a) návrh
5.12.2016, 12:35JingleFear vložil(a) návrh
5.12.2016, 11:49PGrafik vložil(a) návrh
5.12.2016, 11:46KAREL Novak vložil(a) návrh
5.12.2016, 08:30JingleFear vložil(a) návrh
3.12.2016, 00:23mayalenka vložil(a) návrh
Martina.Ch
2.12.2016, 12:01Draikus> "neférové" to být může, ale já si myslím, že záměrem zadavatele je zvolit si logo, které se mu bude nejvíc líbit.
1.12.2016, 21:11Ivana vložil(a) návrh
Draikus
1.12.2016, 17:35Jenže když jsou další dvě loga téměř identická k tomu prvnímu což zahrnuje i barevnost, tak je to docela neférové vůči prvnímu tvůrci který přišel s touto myšlenkou, nemyslíte ?
Martina.Ch
1.12.2016, 17:02Zadavatel si má vybrat logo, které se mu třeba líbí míň jenom proto, že bylo první???
1.12.2016, 17:00Ivana vložil(a) návrh
Draikus
1.12.2016, 16:03Přijde mi že některé loga se dosti kopírují, nechci jmenovat ale děje se to u projektu u kterého jste odpověděl/a že se vám líbí... Rozhodně bych zvážil férovost k onomu člověku a vybral ten prvotní.
1.12.2016, 11:34TISCHLERDESIGN vložil(a) návrh
1.12.2016, 00:45KNOWLEDGE vložil(a) návrh
Zadavatel #2350
28.11.2016, 08:36Odpověd pro JingleFear: Citát více méně vyjadřuje hodnoty/postoj, který se vztahuje ke všemu.
1.Beaty - máte pravdu je to BEAUTY
2. Zatím nejvhodnější forma se nám jeví odlišit barvou symobl a text
3. Omlouvám se, ale nerozumím - nicméně produktové řady nebo služby neponesou název LANA
Děkuji
27.11.2016, 13:31quattro vložil(a) návrh
27.11.2016, 03:46Mgr. Jana Nováková vložil(a) návrh
25.11.2016, 17:51drahomir vložil(a) návrh
JingleFear
25.11.2016, 17:37Dobrý den,
krásný citát, jen nevím jestli vás již někdo upozornil, že jeho použití zřejmě (nejsem právník) nebude legální.
Na citáty se vztahuje ochrana autoským právem, jako na kterékoli jiné duševní dílo. Buď musíte mít písemný souhlas vlastníků práv, nebo čekat na vypršení této ochrany. U Einsteina to bude v roce 2025. Co takhle obecnější „Všechno je energie.“ Nebo případně jiný, třeba vhodnější?

A ještě pár otázek:
1. Beaty. Je myšleno Bauty?
2. Jak chcete odlišit "sesterská" loga? a) jiným tvarem symbolu a textem, b) jiným tvarem a barvou symbolu a textem c) jinou barvou symbolu a textem, nebo d) jen textem? A související: Budou produkty pro všechny tyto podznačky v jedné řadě (řekněme jen LANA) nebo by se měly odlišovat?

Děkuji
JingleFear
25.11.2016, 16:26Draikus vložil(a) návrh
25.11.2016, 15:31idesign vložil(a) návrh
23.11.2016, 18:31Bajunka vložil(a) návrh
22.11.2016, 12:05Zadavatel nabízí skicovné v případě stornování projektu
22.11.2016, 11:40Zadavatel založil(a) projekt

Zadání projektu

Název projektu
Lana Therapy
Krátké představení vašeho projektu, firmy, nebo organizace
Start Up. Cílem je vybudovat Terapeutický salon pro péči o tělo a duši. Hodně čerpá z Tradiční čínské medicíny. Je to ovšem unikatní know how, které kombinuje fizioterapii, psychlogii apod.
Zaměření je na individuální klienty - lidi, kteří se chtějí uvolnit, prevence proti stresu, součást životního stylu.
Důležité je, že obchodní model je skrze společnosti - tedy dříve než vznikne terapeutický salon a proběhne nábor internistů.
Do té doby bude nabídka služeb probíhat formou osobních jednání ve firmách a nabízené služby budou pro dané společnosti jako benefit pro zaměstnance.
Bude tedy potřeba vytvořit v Logo a následně prezentační brožuru a produktové letáky.
Postupně bude přibývat další - Lana Beaty, Lana Nail atd..
Jaké jsou vaše hodnoty a konkurenční výhody?
pro B2B - terapie v místě výkonu povolání, zvýšení výkonu, snížení nemocnosti, vyšší odolnost vůči stresu
pro B2C - odbornost provedené terapie, přírodní BIO produkty používané během terapie, terapie šitá na míru na základě vstupní konzultace - klient si neobjednává služby ale zlepšení vlastního stavu


Text loga
Lana Therapy - POZOR postupně bude přibývat další - Lana Beaty, Lana Nail atd..
Kdo je vaše cílová skupina?
Obchodně jsou to firmy, které mají pochopit, že péče o vlastní zaměstnance jim přinese vyšší výkon, vyšší loajalitu, méně konfliktů na pracovišti...těch benefitů je celá řad.

Ovšem klient, který má být součástí individuální terapie se dá definovat jako muž/žena v manažerské pozici, nebo vytížený člověk vyhledávající terapeutickou formu odpočinku/uvolnění.


Kde se bude značka aplikovat?
vybráno Webová stránka
vybráno Vizitky a propagační materiály
vybráno Polep auta
vybráno Produktový design
Co by mělo logo symbolizovat – speciální požadavky.
Yoga květ
Má působit velmi čistě jednoduše a žensky
Co by logo nemělo symbolizovat.
kurzy yogy
Chcete v logu použít konkrétní barvy / odstíny?
například vizitky budou na papíru s bílou perletí?
barvy zlatá, růžová - pro materiály a letáčky, produktové listy, které budou pro B2C
Pro B2B místo růžové použít tmavě modrou
Bude logo použito v kombinaci se sloganem? S jakým?
Všechno je energie, to není filozofie, to je fyzika - A. Einstein
Bude značka využita pro značky odvozené?
popsáno viz vyše
Která loga se vám líbí?
Jaký styl loga požadujete?
Sugestivní
Nabízená odměna za projekt
3000 Kč
Termín dokončení projektu
6. 12. 2016
Žensky
Mužsky
Vážně
Hravě
Prodáváte spíše dětské hračky, nebo cenné papíry?
Tradičně
Moderně
Držíte se tradic, nebo hledáte design, který vystoupí z řady?
Jemně
Robustně
Hledáte jemný design pro kosmetický salon, nebo spíše pro hokejový tým?
Konzervativně
Barevně
Chcete design, který bude hrát barvami, nebo chcete jednobarevnou konzervativní značku?
Jednoduše
Propracovaně
Hledáte jednoduchý design, nebo něco komplexního a propracovaného?