Návrh #17768

Verze 2, před 65 dnů
Dobrý den, přidávám další varianty - různá řešení obalu v rámci použitého konceptu (logo brandu + diferenciace). Bude záležet na tom, jak chcete svůj produkt nasměrovat... Cílová skupina, 25-34 let, muži:ženy 50:50 - údaje pro leadera trhu Somersby Cider.

První řešení je minimalistické - akcent na městský životní styl. Atraktivní a pozornost poutající markanty jsou provedeny ve foliové ražbě, je možné použít i hologramu. Alternativou je použítí (makro)detailů ovoce/medu. Moderní design pro stylový nápoj...

Druhé řešení je konzervativní a vychází ze zjištění, že 50 % zákazníků oceňuje přírodní složku nápoje (britské výzkumy) - obal je proto v přírodním "bio" stylu s akvarelovou ilustrací.
Tady mám trochu pochybnost, ale prestesty mohou ukázat, že je to pro malého výrobce dobrá cesta.

Třetí agresivní řešení vychází z faktu, že cider je typický party (a technoparty) nápoj. Výrazný obal by měl zajistit maximální vizibilitu a odlišení od čehokoli, co je na trhu. Nikdy z výrobců na trhu dosud tento trend nazachytil. Velcí výrobci si nemohou dovolit riskovat, ti malí ale musí. Já to vidím jako skvělou šanci.

JF

Dobrý den, přidávám další varianty - různá řešení obalu v rámci použitého konceptu (logo brandu + diferenciace). Bude záležet na tom, jak chcete svůj produkt nasměrovat... Cílová skupina, 25-34 let, muži:ženy 50:50 - údaje pro leadera trhu Somersby Cider.

První řešení je minimalistické - akcent na městský životní styl. Atraktivní a pozornost poutající markanty jsou provedeny ve foliové ražbě, je možné použít i hologramu. Alternativou je  použítí (makro)detailů ovoce/medu. Moderní design pro stylový nápoj...

Druhé řešení je konzervativní a vychází ze zjištění, že 50 % zákazníků oceňuje přírodní složku nápoje (britské výzkumy) - obal je proto v přírodním "bio" stylu s akvarelovou ilustrací. 
Tady mám trochu pochybnost, ale prestesty mohou ukázat, že je to pro malého výrobce dobrá cesta.  

Třetí agresivní řešení vychází z faktu, že cider je typický party (a technoparty) nápoj. Výrazný obal by měl zajistit maximální vizibilitu a odlišení od čehokoli, co je na trhu. Nikdy z výrobců na trhu dosud tento trend nazachytil. Velcí výrobci si nemohou dovolit riskovat, ti malí ale musí. Já to vidím jako skvělou šanci. 

JF

Průběh návrhu

Zadavatel #2909
13.10.2017, 10:50To budu moc rád. Díky. jiri@ferschmann.cz
JingleFear
13.10.2017, 08:40Vizitky vám všude udělají na počkání, rád je pro vás navrhnu. Prosím o kontakt. JF
Zadavatel #2909
11.10.2017, 16:45Dobrý den, prosím o zdrojové soubory loga pro tisk plachty na sobotní akci. Návrhy lahví jsou skvělé, ale zatím mám cider pouze v sudech a točím na přání do 1L hnědé petlahve. Vizitky už do soboty asi nestíhám, tak kdyby alespoň tu plachtu. Díky
8.10.2017, 13:15JingleFear aktualizoval(a) svůj návrh
6.10.2017, 12:47JingleFear vložil(a) návrh

Předchozí verze

Verze 1, před 67 dnů
Dobrý den, jestliže jsem pochopil zadání správně, pak soudím, že hodláte spáchat marketingovou sebevraždu. :)
Nezle tvořit samostaná loga pro každý produkt - všechny musí být prezentovány pod jednou zastřešující značkou, jinak vznikne choas.... a vyhodíte jen peníze oknem.

Nejdříve je nutné vytvořit logo pro značku, poté systém (podznačku nebo v případě podobnosti produktů grafický styl), který produkty diferencuje. Tak je to i ve všech případech, které uvádíte pro inspiraci. A je to tak u všech výrobců (až na vzácné výjimky) všech produktů bez rozdílu.

Chápu, že (tak jako mnoho grafiků zde) začínáte, ale pomoc je snadná. Vytořil jsem pro vaše produkty název a logo a připravil návrh řešení obalů. To potřebujete víc, než vizualizaci loga vyšitého zlatem do dřeva...

Název vychází s fonetiky slova cider - to bude, předpokádám, váš nosný produkt. Insider znamená "zasvěcený člověk, expert“ a myslím, že zní atraktivně. Do podtitulu jsem umístil název obce (místní názvy jsou opět v kurzu) a přidal symbol sovy ze znaku obce. Pro rozlišení produktů jsem zvolil iniciály J H M a 3-barevné schema. To myslím naprosto stačí. Použití obligátních obrázků ovoce nebo stromů u ciderů komplikuje pivo, takže jednotný styl ilustrací by se hledal těžko ... nakonec, není to vůbec nutné. Grafická linka spojující produkty je zřetená, z čeho je vyroben cider (z květů opravdu ne) a pivo, ví stejně každý.

Jestli se vám návrhy líbí, poprosím vás o komentář. Ten termín je šibeniční...

JingleFear

Dobrý den, jestliže jsem pochopil zadání správně, pak soudím, že hodláte spáchat marketingovou sebevraždu. :)
Nezle tvořit samostaná loga pro každý produkt - všechny musí být prezentovány pod jednou zastřešující značkou, jinak vznikne choas.... a vyhodíte jen peníze oknem. 

Nejdříve je nutné vytvořit logo pro značku, poté systém (podznačku nebo v případě podobnosti produktů grafický styl), který produkty diferencuje. Tak je to i ve všech případech, které uvádíte pro inspiraci. A je to tak u všech výrobců (až na vzácné výjimky) všech produktů bez rozdílu.

Chápu, že (tak jako mnoho grafiků zde) začínáte, ale pomoc je snadná. Vytořil jsem pro vaše produkty název  a logo a připravil návrh řešení obalů.  To potřebujete víc, než vizualizaci loga vyšitého zlatem do dřeva...

Název vychází s fonetiky slova cider - to bude, předpokádám, váš nosný produkt. Insider znamená "zasvěcený člověk, expert“ a myslím, že zní atraktivně. Do podtitulu jsem umístil název obce (místní názvy jsou opět v kurzu) a přidal symbol sovy ze znaku obce. Pro rozlišení produktů jsem zvolil iniciály  J H M a 3-barevné schema. To myslím naprosto stačí. Použití obligátních obrázků ovoce nebo stromů u ciderů komplikuje pivo, takže jednotný styl ilustrací by se hledal těžko ... nakonec, není to vůbec nutné. Grafická linka spojující produkty je zřetená, z čeho je vyroben cider (z květů opravdu ne) a pivo, ví stejně každý. 

Jestli se vám návrhy líbí, poprosím vás o komentář. Ten termín je šibeniční... 

JingleFear