Návrh #18287

Verze 2, před 172 dnů
Přidávám aplikace loga na obalech, atd.
JF

Přidávám aplikace loga na obalech, atd.
JF

Průběh návrhu

Zadavatel #1961
11.1.2018, 17:51Dobrý den,
po dlouhém zvažování jsem vybral Váš návrh jako nejvhodnější.
Prosím o poskytnutí RGB barev jednotlivých barevných návrhů loga a použitého fontu /nebyl-li kreslen ručně)
Děkuji
30.12.2017, 23:02JingleFear aktualizoval(a) svůj návrh
JingleFear
23.12.2017, 21:44Dobrý den, nepraktické to občas možná je, ale vypadá to více autenticky. :)

Čínské texty mohou být orientovány na šířku i na výšku, ale vertikální (zongpai) zápis je více tradiční - tento zápis souvisel s odvíjením svitku papíru, zatímco horizontální (hengpai) zápis se začal uplatňovat až od 19. století - pod vlivem evropských jazyků. Chceme-li, aby logo obsahovalo příběh tradiční čísnké kultury (čaje), je vertikální logo věrohodnější. Ano, působí to neobvykle a exoticky ... teď si ani nemohu vybavit žádné takto orientované logo ... ale to, že se vymyká konvencím je určitě plus. Navíc i oddělení slova Té má svou logiku...

Pro mne je rozhodující, že logo vypadá dobře samo o sobě a na produktu, a že obsahuje symboliku, příběh, zprávu kterou je potřeba předat... Určitě je lepší tomu přizpůsobit webové stránky než naopak. Je možné vytvořit zvětšující se hlavičku stránky po najetí kurzorem, nebo zvolit jiný layout - jiný, než klasický s malým logem u horního levého okraje. Ale i tak si myslím že to nebude potřeba. Čitelnost je, jak je vidět ze zmenšených náhledů, velmi dobrá. Nerad bych, abychom změnou tvaru přišli o to podstatné. Co myslíte?

JF
Zadavatel #1961
23.12.2017, 17:52Děkuji za zaslaný návrh. Logo je povedené a působí opravdu luxusním dojmem. Je to přesně to co jsem psal v zadání, že budu mile překvapen návrhem, na který jsem ani nepomyslel ;-).
Chtěl bych Vás však poprosit, zda by nešlo doplnit logo i o variantu na šířku, abych logo mohl používat i na webu - zde je orientace na výšku (byť se mi velice líbí a na produktech by šla použít) trochu nepraktická. Předem děkuji za ochotu.
22.12.2017, 22:02LogoPro doporučuje návrh k výhře
22.12.2017, 19:55JingleFear vložil(a) návrh

Předchozí verze

Verze 1, před 180 dnů
Dobrý den,
slovo MUDI neznamená jen modifikaci slova svět, ale také
目的 - cíl, smysl nebo účel. Nevím jestli je to kouzlo nechtěného, ale funguje to také! :)

Vytvořil jsem pro vás jednoduché moderní logo, které neobsahuje klišé lísků a konviček, ale jde více do hloubky - nese v sobě odkaz na čínskou kulturu, kam pěstování a čaje téměř 5000 let patří.

Logo je ve tvaru tradičního číského razítka - ta se používala jako pečetní formy, v malířství a kaligrafii, nebo jako osobní razítka - v podobě pouhého otisku, reliéfu nebo hlubotisku - jen místo "rozsypaného čaje" obsahuje moderní písmo. Uzavření do obrysu pak symblizuje (čajovou) komunitu....

Barevnost loga je plně variabilní - vypadá hezky ve zlaté, v razíkové červené a v metalické červené, ale také v dalších barvách. To jistě oceníte při odlišení produktů. Jen bych se vyhnul červenému podkladu a zlatému logu - to už vypadá opravdu příliš (moderně) čínsky.

Logo vypadá velmi efektně vypadá ve všech podobách, připomínají tradiční techniky a materiály. Obal (ale také produkt) s tímto logem tak může zůstat "zenově" jednoduchý a bude působit velmi kultivovaně a hodnotně.

Budete-li mít zájem o další ukázky aplikace loga, dejte prosím vědět, rád je připravím.

Jan Flieger

Dobrý den,
slovo MUDI neznamená jen modifikaci slova svět, ale také 
目的 - cíl, smysl nebo účel. Nevím jestli je to kouzlo nechtěného, ale funguje to také! :)
  
Vytvořil jsem pro vás jednoduché moderní logo, které neobsahuje klišé lísků a konviček, ale jde více do hloubky - nese v sobě odkaz na čínskou kulturu, kam pěstování a čaje téměř 5000 let patří. 

Logo je ve tvaru tradičního číského razítka - ta se používala jako pečetní formy, v malířství a kaligrafii, nebo jako osobní razítka - v podobě pouhého otisku, reliéfu nebo hlubotisku - jen místo "rozsypaného čaje" obsahuje moderní písmo. Uzavření do obrysu pak symblizuje (čajovou) komunitu.... 

Barevnost loga je plně variabilní - vypadá hezky ve zlaté, v razíkové červené a v metalické červené, ale také v dalších barvách. To jistě oceníte při odlišení produktů. Jen bych se vyhnul červenému podkladu a zlatému logu - to už vypadá opravdu příliš (moderně) čínsky. 

Logo vypadá velmi efektně vypadá ve všech podobách, připomínají tradiční techniky a materiály. Obal (ale také produkt) s tímto logem tak může zůstat "zenově" jednoduchý a bude působit velmi kultivovaně a hodnotně. 

Budete-li mít zájem o další ukázky aplikace loga, dejte prosím vědět, rád je připravím.

Jan Flieger