Návrh #18146

Verze 1, před 135 dnů
Dobrý den, vytvořil jsem pro vás logo, které se tak úplně nedrží vašeho zadání a pokusím se vám vysvětlit proč. :)

Tím “sporným“ (doufám jediným) bodem je NÁZEV.
Slovo Design je klišé, které toho příliš nevysvětluje (může jít i o průmyslový nebo web design) a jeho použité V LOGU je častou začátečnickou chybou (i např. u grafiků). Tím podstatným je vaše jméno a to funguje jako podpis - tedy něco, čím osobně ručíte za kvalitu své práce. Ostatně mají to tak, pokud se nepletu, všichni špičkoví designéři ve vašem oboru. A protože platí, že čím méně prvků logo obsahuje, tím funguje lépe (je výraznější a zapamatovatelnější), doporučuji toto slovo z loga zcela vypustit - mělo by se objevit (ve tvaru interior design nebo design interiérů) na JINÉM místě - na vizitce, dopisním papíru, v hlavičce webu apod.

SYMBOLIKA loga vychází z vašeho jména a filosofie. Obrysy čtyř kamenů představují 4 základní stavební kameny (principy) úspěšného interierového designu: a) funkce prostoru: měřítko a proporce b) tok energie: rytmus a těžiště c) harmonie: symetrie a rovnováha d) osvojení: pocit a detail ... nebo také 4 fáze každého projektu (analýza, koncept, plánování a realizace) a dohromady evokují rukou nakreslený kruh (skicu). Ten je také ženským symbolem a jemná typografie podtrhuje právě tento důležitý aspekt. Font písma je však vybrán tak, aby dobře působil také v oblasti čistě komerčního designu - vyzařuje, aniž by ztrácel na subtilní eleganci, i potřebnou dávku profesionální či racionální solidnosti.

BAREVNOST loga nechávám variabilní (lze ji v prezentacích přizpůsobit konkrétnímu projektu), se základní přírodní barevnou škálou v šedé a pískové (podrobněji popsáno v návrhu). Barvy by neměly být výrazné či dominantní.

Na náhledech je myslím dobře patrné jak logo funguje v různých barvách, na různých materiálech, v různých formátech
a provedení (tisk, embossing, web).

Budu vděčný za zpětnou vazbu. :)

Jan Flieger



Dobrý den, vytvořil jsem pro vás logo, které se tak úplně nedrží vašeho zadání a pokusím se vám vysvětlit proč. :)

Tím “sporným“ (doufám jediným) bodem je NÁZEV.
Slovo Design je klišé, které toho příliš nevysvětluje (může jít i o průmyslový nebo web design) a jeho použité V LOGU je častou začátečnickou chybou (i např. u grafiků). Tím podstatným je vaše jméno a to funguje jako podpis - tedy něco, čím osobně ručíte za kvalitu své práce. Ostatně mají to tak, pokud se nepletu, všichni špičkoví designéři ve vašem oboru. A protože platí, že čím méně prvků logo obsahuje, tím funguje lépe (je výraznější a zapamatovatelnější), doporučuji toto slovo z loga zcela vypustit - mělo by se objevit (ve tvaru interior design nebo design interiérů) na JINÉM místě - na vizitce, dopisním papíru, v hlavičce webu apod. 

SYMBOLIKA loga vychází z vašeho jména a filosofie. Obrysy čtyř kamenů představují 4 základní stavební kameny (principy) úspěšného interierového designu: a) funkce prostoru: měřítko a proporce  b) tok energie: rytmus a těžiště c) harmonie: symetrie a rovnováha d) osvojení: pocit a detail ... nebo také 4 fáze každého projektu (analýza, koncept, plánování a realizace) a dohromady evokují rukou nakreslený kruh (skicu). Ten je také ženským symbolem a jemná typografie podtrhuje právě tento důležitý aspekt. Font písma je však vybrán tak, aby dobře působil také v oblasti čistě komerčního designu - vyzařuje, aniž by ztrácel na subtilní eleganci, i potřebnou dávku profesionální či racionální solidnosti.   

BAREVNOST loga nechávám variabilní (lze ji v prezentacích přizpůsobit konkrétnímu projektu), se základní přírodní barevnou škálou v šedé a pískové (podrobněji popsáno v návrhu). Barvy by neměly být výrazné či dominantní. 

Na náhledech je myslím dobře patrné jak logo funguje v různých barvách, na různých materiálech, v různých formátech
a provedení (tisk, embossing, web).  

Budu vděčný za zpětnou vazbu. :)

Jan Flieger

Průběh návrhu

Zadavatel #3012
20.12.2017, 11:59Dobrý den,
mohu se zeptat, za jak dlouho budou k dispozici data? V Logopro mi bylo sděleno, že designéři odevzdávájí data do několika málo dní, maximálně do týdne... Nechci na Vás tlačit, ale ráda bych už viděla výsledek, abych se mohla posunout dál a začít logo používat.

Děkuji sedečně
Petra Stein P

Děkuji za
Zadavatel #3012
13.12.2017, 06:52Děkuji pane Fliegere,

úplně už ty vířící kameny vidím :-) Jak jsem psala, jste pro mě vítěz, takže moc blahopřeji! :-)
Petra Stein
JingleFear
13.12.2017, 01:22Animace se mi nakonec nepodařila, resp. nebyla plynulá tak, jak jsem zamýšlel. Na tohle budu potřebovat více času nebo lidí. Ale určitě to půjde. Točící se (vířící) kameny vypadají fakt úžasně a působí hypnoticky. :) Barvy loga jsem už neřešil - tam je jakákoli změna v budoucnu velmi snadná. JF
Zadavatel #3012
8.12.2017, 16:22Hezký den, pane Fliegere,

děkuji za názor.
Mně se i ty pastelové barvy líbily, takže ani vylepšení "nehrozí" ;-)
Ta animace mě ale zaujala...:-)
JingleFear
6.12.2017, 23:24Já prostor pro vylepšení také zatím nevidím. Jak asi sama ze své praxe víte, první verze jsou často nejlepší - jsou intuitivní (emocionálnější) a čím více o tom člověk uvažuje a zapojuje levou hemisféru, tím je větší šance, že se něco (těžko popsatelného, avšak podstatného) vytratí. Ale napadla mě možnost ještě vyzkoušet i jiná barevná schemata a také animaci loga - to je totiž trend, který přijde velmi brzy...

JF
Zadavatel #3012
6.12.2017, 21:20Já, pane Fliegere, vlastně žádné komentáře nemám. Opravdu se mi Vaše logo bezvýhradně líbí.
Design loga je pro mě zatraceně těžká disciplína. Ačkoli mám k designu a postupnému procesu nápadu blízko, toto je zcela něco jiného. Neumím loga, kor vlastní ;-)
Proto bych případné "vylepšení" nechala na Vás. Ale možná není ani nutné. Snad, kdybyste to tak Vy cítil...Pak jsem schopna říci ano, je to lepší či nikoli.
Děkuji
Stein
JingleFear
6.12.2017, 20:25Dobrý den, předně děkuji za váš milý komentář a hodnocení. :)

V kontaktu můžeme být zatím (v souladu s pravidly) pouze prostřednictvím tohoto formuláře. Takže napište svou představu o doladění a já vám pošlu aktualizaci návrhu.
Po ukončení soutěže (odevzání a schválení podkladů k logu administrátorem) pak můžeme pokračovat na dalších věcech a komunikovat napřímo.

Jan Flieger
Zadavatel #3012
6.12.2017, 13:36Zásah do srdce
Zadavatel #3012
6.12.2017, 13:04Dobrý den, pane Fliegere,

chcete ode mne zpětnou vazbu...!?
Máte ji mít!
1. nedržel jste se zadání
2. udělal jste si logo po svém...
Výsledek..?
Je to dokonalé!!! ;-) Přesně na takovou srdcovku jsem čekala. Velmi si cením Vašeho osobního přístupu i toho, že jste šel vlastně proti zadání. Svou práci jste si u mně bezvýhradně obhájil. A upřímně už na 1. pohled mi poskočilo srdce: " To je ono"!
Opravdu krásná práce. Dává smysl a cítím, že logo je opravdu o mně. Jste pro mě vítěz! :-D
Nevím, jak se postupuje dále? Můžeme být v kontaktu a jen věci doladit ? Nebo je to již za hranicí této služby?

Děkuji srdečně
Petra Stein
6.12.2017, 08:00JingleFear vložil(a) návrh