Tiskoviny: Corporate design Bytové zařízení

Skicovné 30 %

5+ designérů

Postačí složit 30 % z nabízené odměny a vašemu projektu se bude věnovat nejméně 5 designérů. Pokud se tak nestane, skicovné vám vrátíme.

Garance 100 %

10+ designérů

Při složení celé částky (klidně v průběhu projektu) vám zaručujeme účast minimálně 10 designérů. Pokud se tak nestane, celou částku vrátíme*.

* Při platbě prostřednictívm brány PAYU je vrácená čáska ponížena o transakční poplatek PAYU (2.2%). Projekty v privátním režimu zůstávají skryté veřejnosti i po zrušení, příplatek za privátní projekt není součástí vrácené částky.
Podrobně jsou podmínky financování popsány v obchodních podmínkách.

Zadavatel je povinen provozovateli uhradit poplatek ve výši 20 % z ceny projektu, který se odečítá od nabízené odměny. Poplatek v sobě zahrnuje platbu za využití služeb portálu, náklady na provoz portálu a náklady na vyplacení odměn za vítězný návrh.

Designér nemá povinnost platit daň z přidané hodnoty, pokud jeho odměna (ponížená o poplatek provozovateli) nepřesáhne 10 000 Kč. V opačném případě má provozovatel povinnost odvést z této odměny 15 % srážkovou daň.

Odměna je designérům vyplácena převodem na účet vedený v ČR. Individuálně lze domluvit převod na účet vedený v zahraničí, náklady na převod částky pak hradí designér.

Podrobné informace o odměně a poplatcích naleznete v obchodních podmínkách.

Vítězný návrh #18629

Aktualizuji návrhy a vložím zdrojové soubory.

Další přihlášené návrhy (2)

Průběh projektu

13.2.2018, 00:57Zadavatel označil za vítěze projektu návrh #18629
13.2.2018, 00:13Zadavatel garantoval projekt
8.2.2018, 17:53JeRrY vložil(a) návrh
8.2.2018, 13:23Sarley vložil(a) návrh
5.2.2018, 01:01carolinedixion vložil(a) návrh
29.1.2018, 12:02Zadavatel nabízí skicovné v případě stornování projektu
29.1.2018, 12:00Zadavatel založil(a) projekt

Aktualizace zadání č.3 ze dne 8.2.2018

Dokument s mřížkou s produkty je umístěn zde: www.bytovezarizeni.cz/Katalog1.pdf

Aktualizace zadání č.2 ze dne 8.2.2018

Protože vznikla nejasnost, co rozumím mřízkou s produkty, připojuji leták z roku 2013, ve kterém je mřížka s produkty, tj. obrázky produktů s cenou, názvem a popiskem produktu (popis produktu není podmínkou, záleží na návrhu).

Aktualizace zadání č.1 ze dne 29.1.2018

Připojení přílohy.
Přílohy

[Přílohy se zobrazují pouze přihlášeným designérům]

Zadání projektu

Název projektu
Corporate design Bytové zařízení
Kategorie tiskovin ke zpracování
 Reklamní plakáty a billboardy
 Letáky a brožury
Nabízená odměna za projekt
5000 Kč
Základní představení vašeho projektu, firmy, nebo organizace
Na stránkách www.bytovezarizeni.cz provozujeme internetový obchod a nově jsme zřídili kamennou prodejnu, kterou bychom chtěli v okolí propagovat.

Potencionální zákazníky bychom chtěli informovat o naší nabídce, která se skládá především z následujících kategorií:
- Dětské zboží (povlečení, osušky, deky, prostěradla, polštářky, do budoucna i stavebnice, tašky a batohy, drobný nábytek)
- Bytový textil (povlečení, prostěradla, chrániče matrací, peřiny, přikrývky, osušky)
- Bytové doplňky (petrolejové lampy, svíčky, aromalampy, houpací sítě, )
- Vybavení dílen a domu (závěsné skříňky, kufry na nářadí, nástěnné panely, skládací kozy, poštovní schránky, schránky na zbraně)

Sortiment chceme v jednotlivých kategoriích dále rozšiřovat.

Minulý rok, jsme již zkusili využít grafické služby s požadavkem na vytvoření loga, ikonek s kategoriemi produktů a následně návrhu vizitek, hlavičkového papíru, letáků apod.

Předali jsme mu i rámcový styl, jaký by se nám líbil, viz příloha, jednalo se o využití ikonek zastupujícící jednotlivý typ sortimentu.

Po dvouměsíční práci grafika byl použitelným výsledkem pouze logo a 4 ikonky produktů, viz příloha.

Nyní jsme tyto podklady obnovili a z důvodu urgence si vytvořili alespoň vizitku, kterou budeme dávat zákazníkům při návštěvě obchodu, viz příloha.
Kdo je vaše cílová skupina? (Kdo je váš zákazník?)
zaměřujeme se na střední vrstvu (především ženy), která nehledá nejlevnější zboží, ale zboží s dobrým poměrem kvalita/cena.
Zadání k vypracování tiskoviny
Potřebujeme zpracovat:
1. plakát pro stojan ve formátu A1 (jednostranný) pro představení naší nabídky. Plakát bude určen do reklamního stojanu před prodejnou. Plánujeme jej použít i na akcích, tudíž na plakátu by mělo být:
- logo (např. v levém rohu)
- kontaktní informace - adresa prodejny, www adresa, telefon (např. v pravém rohu)
- informace, že provozujeme internetový i kamenný obchod
- naše nabídka (viz kategorie výše) - preferujeme využít ikonky v kombinaci s textovým popisem kategorie
- výzva k akci, že mohou navštívit náš kamenný obchod nebo internetový obchod
- fotogalerie produktů - není podmínkou, záleží na návrhu
- důvody nákupu u nás - není podmínkou, záleží na návrhu

2. plakát pro výlep ve formátu A3 (jednostranný) - zmenšenina plakátu z bodu 1.

3. leták pro roznos ve formátu A5 (jednostranný) - zmenšenina plakátu z bodu 1.

Pokud bude z pohledu návrhu formát A5 nedostatečný, je možný i formát A4.

4. leták pro roznos ve formátu A5 (jednostranný/oboustranný dle potřeby) - tento typ letáku bychom chtěli používat na představení novinek/akčního zboží v našem sortimentu. Na letáku by mělo být:
- logo
- kontaktní informace
- list produktů ve formě tabulkového výpisu nebo mřížky s fotografii produktů - preferujeme mít design pro obě varianty tak, abychom si informace o produktech mohly vkládat sami pro jednotlivé kampaně
- výzva k akci, že mohou navštívit náš kamenný obchod nebo internetový obchod
- důvody nákupu u nás - není podmínkou, záleží na návrhu
- ikonky (např. v zápatí)

Pokud bude z pohledu návrhu formát A5 nedostatečný, je možný i formát A4.

5. leták do výlohy ve formátu A4 (alá hlavičkový papír) - tento typ letáku bychom použili pro horké novinky, typu zahájení akceptace karet, naskladnění nového zboží apod. Na letáku by mělo být:
- logo
- kontaktní informace
- prostor pro popis novinky
- ikonky (např. v zápatí)

6. leták pro emailový newsletter (neočekáváme zpracování samotného HTML) - tento typ letáků bychom používali pro zasílání emailových newsletterů. Na letáku by mělo být:
- logo
- kontaktní informace
- prostor pro popis novinky/novinek/událostí
- list produktů ve formě tabulkového výpisu nebo mřížky s fotografii produktů - preferujeme mít design pro obě varianty
- ikonky
- patička pro povinné informace typu odhlášení apod.

Rádi bychom, aby se na jednotlivých typech materiálu opakovaly stejné motivy (ideálně na stejném umístění):
- logo
- kontaktní informace
- ikonky (aktuální počet 4 ikonek je nedostatečný a chceme jej rozšířit, barevné pozadí aktuálních ikon se může lišit od pozadí v příloze)

Oceníme i návrh vzhledu jiných tiskovin: vizitka, produktový list, apod.

Návrh očekáváme decentní, na bílém pozadí, aby u zákazníka vyvolal pocit důvěry. Barvy pozadí, ikonek, textu prosím sladit s barvami eshopu (na eshopu používáme vágní šablonu, nevylučujeme v budoucnu spolupráci na obměně).

Při předání podkladů očekáváme nejen podklady ve formě vektorů (ideálně již pro tisk) ale i název použitých fontů. Rovněž požadujeme plná práva k použití dodaných podkladů.
Termín dokončení projektu
12. 2. 2018
Žensky
Mužsky
Vážně
Hravě
Prodáváte spíše dětské hračky, nebo cenné papíry?
Tradičně
Moderně
Držíte se tradic, nebo hledáte design, který vystoupí z řady?
Jemně
Robustně
Hledáte jemný design pro kosmetický salon, nebo spíše pro hokejový tým?
Konzervativně
Barevně
Chcete design, který bude hrát barvami, nebo chcete jednobarevnou konzervativní značku?
Jednoduše
Propracovaně
Hledáte jednoduchý design, nebo něco komplexního a propracovaného?